Bloggportalen statistik

onsdag 15 januari 2014

Kvällsjobb

Det har blivit dåligt med inlägg här. Har haft fullt upp och det har inte varit något att skriva om.
Jobbat, haft ett kvällsmöte och de övriga kvällarna har jag tillbringat på mitt lilla hemmakontor.
Sköter bokföring,fakturering mm åt Åsäng Mjölkgård. I morgon eftermiddag ska vi till LRF-konsult
och träffa vår revisor som håller på med bokslutet. Mycket som ska gås igenom och jag har kollat upp så alla papper finns med.
Det lilla rummet där jag har mitt "skrivbord" ligger innanför vardagsrummet. Där har vi inte hunnit fräscha upp någonting än. Men det skulle räcka med att tapetsera. Nu är väven på väggarna målad i rostrött. Inte så tjusigt kanske, men inte helt gräsligt heller. Jag hade tänkt ta itu med detta under mörka, långa vinterkvällar efter jul.... men nu vet jag inte om jag ids. Inspirationen har försvunnit.
Men vem vet - den kanske återkommer så småningom!

2 kommentarer:

  1. Ja den är lite mörkare än vad som syns på bilden. Jätteskön att sitta i!

    SvaraRadera