Bloggportalen statistik

onsdag 30 april 2014

Valborg

Vaknade med en hemsk huvudvärk i morse. Klädde på mig för att ändå åka till jobbet, men insåg att jag faktiskt inte MÅSTE gå och jobba när man är sjuk. Tog en alvedon och gick och la mig igen.
Sov fram till lunch och sen kändes det bättre! Tror inte jag skulle blivit bättre om jag gått och jobbat.
Eftermiddagen har jag pysslat lite på kontoret. Städat upp bland pärmar och papper. Sorterat och slängt.
Bakat mockarutor har jag också gjort. DET var längesen...
Det blir en regnig Valborg i år. Det betyder säkert nåt om man läser i Bondepraktikan. Antingen en regnig sommar, eller en lång varm. Hoppas på det senare!
Har ingen som helst lust att stå ute och frysa vid någon brasa i kväll. Vi har bjudit hit goda vänner istället på lite mat och prat.
Ha en riktigt trevlig Valborg alla ni därute!


Bilden är tagen häromkvällen vid stranden av Lövsjön, som sträcker sig från Träsk till Gallsäter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar