Bloggportalen statistik

söndag 13 juli 2014

Redan ett favoritplagg

I dag har vi varit en sväng till Nätra marknad. Det var EVIGHETETER sedan jag var på en marknad.
Tycker det är mest krims, krams och inget att ha.
Vi gjorde en utflykt till Brynge, Sidensjö och Skorped så vi passerade ju marknaden.
Jag hittade en "strandponcho" som jag köpte. Tänkte den kunde vara bra att dra över bikinin när man går till stranden. 
Har haft den på sen jag kom hem och den är jätteskön! 
Gick en promenad med Ella till badet i kväll och jag kunde inte låta bli att ta ett dopp jag heller.
Var nog härligaste doppet hittills! Solen hade precis kommit tillbaka efter en regnskur och vattnet låg alldeles blankt. Tjugotre grader varmt så man behövde inte fega ett dugg för att doppa sig.
Nu blir det fotboll. Hejja Argentina! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar