Bloggportalen statistik

onsdag 16 juli 2014

SEMESTER!!! (nästan...)

Jobbade min sista dag på förskolan idag. Så nu har jag semester fram till 11 augusti! Så fantastiskt!!
Det var läääänge sen jag var ledig så länge. Tretton år sen! Och då var jag ändå inte helledig på semestrarna heller. Mjölkade kor...
Men på Byggen kommer jag att jobba några strödagar ändå. Bla imorgon. Men är man ledig tre veckor på raken så räknas det liksom inte... Tycker i alla fall jag.

Om ni undrar varför det blev så regnigt ett par dagar så var det jag som beställt det vädret ;)
Tyckte det skulle passa på att vattnas lite när jag ändå jobbade.

Nu tar jag en liten lagom joggingrunda och så ett dopp i sjön på tillbakavägen.
Solen har kommit fram och så blir det grillning till middag.
Ett glas rött till det och SKÅL semester!!

 
Nu har hänglobeliorna i mina hemsnickrade blomlådor växt på sig och blivit såhär fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar