Bloggportalen statistik

fredag 8 augusti 2014

En tur till Härnta

Jag har nu jobbat på Byggen två dagar och avslutar veckan med min sista semesterdag.
Jag åkte till Härnta (Härnösand) i förmiddags och kollade på joggingskor. Mina har sett sina bästa dagar och så får jag ont i en sätesmuskel av att springa i dom. Men nu ska det bli jogga av! Har legat av mig fullständigt med träningen.
Hittade ett par jättesköna Asics Gel-nimbus. Längtar efter att springa i dom!
Men det får bli i morgon. Nu ska jag i väg och mjölka kossorna på Åsäng Mjölkgård.
Det var ett tag sen jag var där och jobbade så jag hoppas det inte har blivit alltför mycket förändringar. Nya kor och så. Åskan mullrar på håll just nu och jag hoppas den stannar där.
Vill inte ha nåt bombardemang när jag är i lagårn. Då kan vadsomhelst hända...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar