Bloggportalen statistik

fredag 14 november 2014

Löpning i regn

Så var det fredag igen då. Jag tog på mig träningskläderna direkt jag kom hem och gav mig ut på en joggingtur. I stilla regn. Det var riktigt skönt faktiskt!
Jag har varit så LAT vad gäller träning det senaste året. Men jag har haft problem med en muskel i benet så det har inte varit så kul att springa på grund av det. Har inte ens orienterat en endaste gång i sommar. Men nu ska det bli ändring! Åtminstone två- tre gånger i veckan ska jag försöka jogga komma mig ut och springa fram tills snön kommer, då blir det skidåkning.

Det här blir en helg jag har sett fram emot. Ingenting inplanerat. Ska bara vara hemma och koppla av.
Ta långa sovmornar och göra vad som faller mig in. Lite bokföring ska jag jobba med så jag inte kommer efter med det alltför mycket.

Ha en trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar