Bloggportalen statistik

torsdag 4 december 2014

Flextid

I går jobbade jag övertid på förskolan en massa timmar. Jag tog ut dom idag.
Åkte och jobbade på kontoret på förmiddagen istället så var jag hemma halv tolv!
Vilken lyxdag det blev!
Jag och Ella var ute så länge det var ljust. Sju grader varmt och hur härligt som helst!
Plockade lingonris och enris. satt ute och gjorde en krans av enriset som jag hängde på utsidan av altanräcket. Tanken var att hänga den på ytterdörren, men det är så mycket annat där på förstukvisten så det blir lite för mycket.
Håller på att måla en vedlår också. Sista strykningen i dag, sen är den klar!
Planterade några hyacinter i en glasskål på fot. Dekorerade med mossa och smultronblad.
Många hyacinter ska det vara i huset. Då doftar det jul! Jag gillar dom vita och blå bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar