Bloggportalen statistik

tisdag 30 december 2014

Nu är det snart helg igen!

Jag har varit slö med att skriva här de senaste dagarna, så det är bäst jag tittar in och uppdaterar lite.

Vi fick ju riktigt smällkallt på söndag/måndag, så någon mer skidtur har det inte blivit.Det blev mest att sitta inne och elda i vedspisen ;)  Mys!
På söndagkväll var vi traditionsenligt på julkonsert. Jag har varit med i kören i flera år, men i år har
det inte passat att få ihop det med de övningsdagar som var.
Naturligtvis är det häftigt att sjunga i den stora kören, men det är nästan lika häftigt att lyssna också!
Min dotter Paulina var med och spelade fiol i orkestern. Det har hon gjort i många år.

Jag har jobbat igår och idag. En dag på vardera stället. Men nu är det ledigt två dagar igen!
Det var riktigt ,riktigt halt nu när jag försökte ta mig hem från Nordingrå. Det spöregnar på isiga vägar, så det ser ut som isgator. Någon bil stod på tvärsen och jag fick en rejäl sladd också.
Vi får väl se om vägen är bar i morgon. Och skidspåret borta.....

 
Vi har några hyacinter som slagit ut lagom till helgen. Åh vad de doftar gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar