Bloggportalen statistik

lördag 13 december 2014

Tiden går fort när man har roligt

Den här veckan har verkligen gått fort. Och snart börjar en ny.
I går blev det övertid på jobbet för jag var och tapetserade på ett ställe. Timmarna bara rusar på när man gör nåt kul!
I dag har K och jag varit på Gården och jobbat hela dagen.
Storstädning! Han tvättade mjölkstallet skinande rent med hetvattentvätt och jag städade personalrum
mm. Så nu har gårdens folk julfint!
Jag hade tänkt hugga mig en julgran där idag medan det var ljust, men städivern tog överhand så det glömdes bort. Får väl åka dit i morron och göra det istället.
Vi äger ju fortfarande marken där så det blir ingen stulen gran!

 
Här står korna och trängs och väntar på att få komma in och bli mjölkade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar