Bloggportalen statistik

fredag 16 januari 2015

Ny kamera!

Jag har varit utan kamera ganska länge. De bilder jag har tagit har varit med min I Phone 5c.
Det har väl funkat, men jag har saknat att kunna ta RIKTIGA bilder. Framförallt i lite sämre ljus.
Jag har googlat och sökt på olika sorter av kameror. En riktig systemkamera ville jag helst inte ha.
De är alldeles för stora och klumpiga och då kommer jag garanterat inte ha med mig kameran.
Ett måste är att kunna ha den lättillgänglig.
Efter många om och men har jag nu en ny kamera hemma! Det blev en Canon powershot G16.
Har precis laddat batteriet och håller som bäst på att skriva ut en användarhandbok och ladda hem en
programvara till datorn. Inte "bara" att skaffa kamera nuförtiden...
Hur som helst så kommer jag att ta massor av bilder i morgon för att lära mig kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar