Bloggportalen statistik

fredag 30 januari 2015

Spring i benen

Jag har lovat att ta med Kajsa (Paulina och Charlies hund) på springturer någon gång emellanåt så hon får röra på sig ordentligt. Hon behöver det verkligen!
Jag har också en massa spring i benen och myror i brallan efter att suttit på kontoret en hel dag.
 I eftermiddag tog vi en tur på vägen förbi badplatsen vid Åsängssjön.
Det kräksnöade stora blaffiga flingor som man fick rakt in i ögonen. Det var så pass ljust mot snön så man åtminstone såg vart vägkanterna var. Någonstans där under de tjocka molnen finns det en nästan fullmåne!
Ett riktigt bra löppass blev det trots omständigheterna. Kändes jättebra att springa! Konditionen är verkligen inte på topp om man säjer så... Men jag känner mig jättenöjd!

Nu ligger en rostbiff i ugnen och magen knorrar. Ska bli skönt med en soft fredagkväll och mitt favoritprogram "På spåret".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar