Bloggportalen statistik

onsdag 18 februari 2015

Datafritt

Ibland är det skönt att bara stänga ner från cyberrymden. Jag sitter vid datorn halva min arbetsvecka så därför är det nödvändigt att ta en paus på fritiden ibland.
Jag har helt enkelt inte orkat blogga eller ens läsa andras bloggar på ett par dagar. Inte ens på mobilen.
Men nu är jag tillbaka!
Det har varit ganska hektiska dagar. Helgen gick snabbt som en vindpust. Vi firade min pappa som fyllde 80-år. Till kalaset gjorde jag smörgåstårtor. Vi har haft middag med goda vänner och varit i Järnsta och lyssnat på bra musik.
Jag har såklart jobbat och på kvällen haft möte.
I eftermiddag var Fanny och jag och åkte skidor. Precis innan det började snöa.
Jag grämer mig att det inte har blivit mer skidåkning i vinter för min del. Detta var tredje gången...
Känns surt att jag tappat så mycket kraft i armarna också. Det har ju varit min starka sida i just skidåkning. Det har vägt upp den ofta dåliga kondisen och benstyrkan. Har helt enkelt dragit mig fram på armstyrkan. Men det var på bondetiden det! DÅ hade man minsann armmuskler!
Men nu... fick mjölksyra meddetsamma. Inte kul alls!

Kängorna hämtade jag idag. Jättesnygga och sköna! Ett riktigt bra köp!
Köpta på boozt.com
(har krångel med att lägga in foton idag så jag kan inte bjuda på någon bild)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar