Idétorka

Det har blivit endast ett blogginlägg den här veckan. Trist för er som är inne och läser att det aldrig uppdateras. Men jag har inte haft något att skriva om. Eller det har jag säkert om jag haft lite kreativa tankar, men det har jag alltså inte haft.. Idétorka alltså.
Jag har egentligen inget att komma med nu heller, så det blir ett inlägg "bara för att".
I dag slutade jag klockan två och det kommer jag att göra alla fredagar framöver.
Vilket annorlunda liv man fått alltså! Har inte riktigt fattat det än...
Förr var det jobb fram till sju, åtta på kvällarna. Oavsett dag.

I eftermiddag var jag till Åsäng och tog med Kajsa på en löptur. Nu har hon fattat vad som är på gång när jag kommer. Hon ylade och for runt, ivrig att få komma iväg. Hon älskar att springa och det gör ju jag med! Kul med en löparkompis!
Sen blev det storstädning härhemma! Skönt att ha städat inför helgen.
Nu blir det matlagning och kanske en film.

Trevlig helg!

Kommentarer