Regn, storm och morsdag

Nu har dagarna rusat iväg igen och vi har redan kommit till måndagkväll!

I går blev jag tillsagd att sätta mig i bilen och så åkte vi iväg allehopa på en hemlig tur.
Bilen stannade vid Bruksgodset i Banafjäl. Där åt vi en supergod tårta på cafeét och tittade på de fina keramiksakerna i krukmakeriets butik.
Av mina barn fick jag sedan fina presenter. Två temuggar med tillhörande äggkoppar.
De blir prefekta till frukostteet i sommar!
Tråkigt att vädret ska vara så dåligt heeela tiden! Jag får nästan panik! Nu är vi inne i juni och det finns inget som säjer att någon värme är på väg än på ett tag.
Det får bli en bokförarkväll på kontoret i kväll. Ska försöka hinna undan så mycket det går.
OM det nu skulle bli bra väder framöver så tänker jag vara ute och njuta!

Kommentarer