Bloggportalen statistik

fredag 12 juni 2015

Så var det fredagkväll igen

Här har det inte varit mycket att blogga om. Inget alls faktiskt.
Jag åkte hem från jobbet i onsdags. Mådde inte så bra. Låg i soffan febrig och trött och var tvungen att stanna hemma på torsdag också.
Men nu är jag kry och har jobbat idag.
Det blev plötsligt sommarvarmt i eftermiddag! Termometern i bilen stod på +22 när jag slutade jobbet. Var in på affären och handlade något att grilla. Såklart vi ska sitta ute ikväll! Trädgårdsmöblerna ska äntligen få komma ut!
Men i skrivande stund har himlen blivit jämnmulen, temperaturen har sjunkit drastiskt och jag ser några regnstänk på fönsterrutan. 
Man har ju lust att bara bryta ihop alltså! Det får bli middag inomhus idag också.


Nu plockar jag in liljenkonvaljer så det alltid finns en färsk bukett på bordet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar