Äntligen ett blogginlägg

Jag vet. Det har blivit långt mellan blogginläggen här nu ett tag.
Orsaken är att jag inte haft ett dugg att skriva om.
Det har varit jobb och jobb och jobb. Jag har ju tre...

På onsdagseftermiddag drog jag iväg upp till Sollefteå. Har sökt med ljus och lykta efter en gammal soffa med HÖGT ryggstöd. Kollat Tradera och Blocket och i helgen fick jag plötsligt napp!
Men när jag ringde var det försent. Dom hade lämnat den till Lions.
De skulle ha öppet ons em så jag chansade och åkte dit. Men  -  STÄNGT!      
Ååå vad surt! Skulle ju ha ringt först naturligtvis.
Ringde däremot i går för att kolla om den var kvar, men dom hade inte ens sett någon soffa.
Kunde den ha hamnat på Erikshjälpen? Ringde dit också men dom hade den inte heller.
Nu är det lika ogjort. Får fortsätta leta...
Kanske någon bloggläsare vet om det står någon till övers någonstans?
Det är alltså en gammaldags soffa med högt stoppat ryggstöd, med trä på sidorna och ovanpå.
Stor, klumpig och ful! Men jag vill ha tag i en sån!

Här har temperaturen stigit med tio grader sen i morse. Från frostigt gräs till hällregn.
Vi ska snart trava i väg till våra goda vänner!

Ha en skön helg!



Av alla mina hundratals kobilder är det här en av favoriterna.


                                                                     

Kommentarer