Anna dagen

Förr i tiden la man lutfisken i blöt den här dagen och så skulle julölet smakas.
Det var nog ännu mer julförberedelser förr än vad vi har nu. Även om vi tycker det är rätt hysteriskt nu också. Fast på ett annat sätt.
Jag har haft problem med internetuppkopplingen.Det är därför som det har varit lite dött här på bloggen ett par dagar.
Under tiden har jag hunnit fylla år. Det blev tårta härhemma på kvällen för de närmaste.
Fina presenter fick jag också. Bla en svart, draperad knälång kjol från Filippa K, som jag önskat mig.

I morgon ska jag jobba halva dagen. Sen åker Paulina, Lilla P och jag till stan och handlar julklappar.
Har inte köpt en enda klapp än. Hoppas hinna få allt klart i morgon.
Vi tyckte det var bättre att satsa på en vardag istället för en helg. Förhoppningsvis är det färre människor ute och trängs.

Kommentarer