Bloggportalen statistik

fredag 11 december 2015

Julklappsköp i stan

Jag tog ledigt halva dagen i går och så åkte jag till stan med stora och lilla P.
Det allra första vi gjorde var att gå på café och fika! Naturligtvis på mitt favvoställe "Sundsvalls chokladcafé". Nu har dom fått lite större lokal och det har blivit så luftigt och fint.
Det är det klart bästa tycker jag! Sitta på café. Inte ens för själva fikat utan bara sitta där!
Kolla in folk, läsa en tidning och smutta på en kopp kaffe. Jag skulle kunna sitta hur länge som helst.
Men det gick inte för sig i går! Nu skulle handlas julklappar!
Med en lista på vad som skulle köpas så gick det relativt fort och smidigt.
Jag hann köpa nya mattor till hallen också. Äntligen har jag fått tag på mattor som passar.
Har letat hela hösten, men inte fått tag på några som matchar så jättebra.
Nu ska det städas och så ska mattorna på.
Resultatet får ni se i morgon.

                                                      Fika! Smarrigaste mackorna i stan.Och så en liten hemgjord chokladbit efterpå!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar