Bloggportalen statistik

onsdag 24 februari 2016

Onsdag mitt i veckan

Tjena! Nyss inkommen efter en helt underbar tur i skidspåret. PLUSGRADER! Man kan andas ända ner i lungorna! Inte som att andas genom ett sugrör när minusgraderna är alltför många.
Nu kikar jag in här lite snabbt mellan en degjäsning och lemoncurd kokning.
Vi har styrelsemöte i OK Branten här i kväll och då tänkte jag bjuda på hembakt matbröd.
Håll tummarna för att brödet lyckas! Men det brukar det göra. Använder mig av ett väl beprövat recept.
Ni kan få det i morgon.

I går kväll slet jag som ett djur med att få bort golvlisterna i sovrummet. Tänkte att man kunde skrapa dem rena och behålla samma. De var spikade med hundra stora spikar. Typ!
Sen har dom kladdat i nåt gipsaktigt ovanpå listen!! Varför i fridens namn har man gjort så?
Satt ju som berget. Såklart sitter det fast på listerna också och blir ett helsicke att få bort.
Jag som har noll tålamod med vissa saker. Det här är en sån sak! Det fick bli fönstervägen ut för alla listerna. Klockestrandsågen har nya....

Att behålla orginaldelar får ha sina begränsingar i vissa fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar