Hej hej lördag!

Jag drog till med en tiotimmars sömnnatt i natt. Välbehövligt kändes det som.
Har varit så fruktansvärt trött! Jag måste nog erkänna nu att jag har känningar av pollenallergi.
Känner mig förkyld och är väldigt trött.
I går eftermiddag när jag var ute och plockade liljenkonvaljer var det ingen tvekan. Det stack i ögonen och näsan rann...

Dagen började grå och trist.Jag sydde klart båtgardinerna. Ska bli spännande att se om de passar.
Säkert INTE! Jag vet mina begränsningar när det gäller att sy...

Någonting mer spännande är på G! K har nästan satt ihop garderoberna i wicen. Det är verkligen roligt att det nästan är färdigt där nu.
Vi började fixa till därinne redan i november! Men det som väntar på något gott!
Jag hoppas att kunna få visa bilder därifrån nästa blogginlägg.

Dagen avslutades med härlig sol!! Jag var ute och skolade om grönkåls- och blomkålsplant.
Sedan satt jag på altanen i solen med en GT och NJÖT!!!
Middagen kunde vi sitta ute och äta, trots att det blev en sen sådan.
NU kanske sommaren är på G? Hoppas!!

Ha en najs lördag!






Kommentarer