Bloggportalen statistik

fredag 10 juni 2016

Hektiskt vecka och nu fredagkväll

Oops vad länge sedan jag tittade in här!
Det har varit fullt upp hela veckan. Personalbrist på jobbet och en massa övertid har det blivit.
Kvällsmöte och jobb på hemmakontoret på kvällarna.
Tur på sätt och vis att det har varit dåligt väder. Riktigt ordentligt blåsväder har det varit ett par dagar och idag har det regnat till och från. Värmen har dragit sin kos...
Hoppas den snart kommer tillbaka! Jag fryser!!

Den här helgen ligger blank och orörd. Ingenting inplanerat. Såå skönt att bara få göra det som faller en in..
Förhoppningsvis ska vi kunna måla det lilla som är kvar på gaveln, så vi kan ta ner ställningen.
Pyssla lite i pallkragarna ska jag också göra .Bla gallra morötter. Ruccolan har satt fart, så nu äter vi av den för fullt. SÅ gott med hemodlat!

Planterade ut luktärtorna vid clematisspaljen förra helgen. Jag har inte ens vågat kolla om dom är kvar.
Blåsten har nog blåst bort dom... Får nog kika i morgon hur det ser ut.

Jag bläddrar bland alla min bilder för att hitta en lämplig bild att lägga ut och det får bli den här på Lilla P när han var här i helgen och vi gick på promenad.
Som en liten "mini Emil" med sin mysse och bysse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar