Bloggportalen statistik

onsdag 26 oktober 2016

Massor av jobb och ingenting att göra...

Det har varit mycket jobb på sistone. Hur gick det med min downshiftning egentligen??
De senaste veckorna och de kommande jobbar jag mer än heltid.
Plus hemmakontorsjobbet på helgerna.
Slutat tidigt bara idag och då passade jag på att åka till frissan.

Men vaddå! Det är så trist och tråkigt väder ute. Allt utepyssel är klart för i år.
Har inga projekt på gång inomhus heller. Så jag kan lika gärna jobba!

Hann ta en prommis innan det blev mörkt. Solen var nästan synlig en liten stund, men så kom dimman och bäddade in allt. Det var riktigt vackert!

Som ni förstår har jag inte mycket att blogga om just nu. Men några fina bilder från eftermiddagen kan jag bjuda på.

Jag är SÅ nöjd med mobilkameran i min IPhone 7. Det blir helt fantstiska bilder!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar