Bloggportalen statistik

torsdag 8 december 2016

Gårdagen bjöd på en födelsedag


Jag får börja med att tacka för alla gratulationer jag fick i går!
Bla via Facebook, Instagram och sms. 
Det blev en väldigt lugn födelsedag. Jag jobbade hela dagen och på kvällen lagade K en jättegod middag. Så fick jag ett paket också!
              


Den här fina pyamasen! Från Rayville och har långa ärmar och ben. Superskön bomull.
Jag kommer nog att använda den som myskläder också. Kommer att vara perfekt att ta på sig innan man kryper upp i Tv soffan.
Jag är ingen som brukar ha myskläder. Äger inte ens några. Jag brukar vara lite motvalls mot andra.
Jag tar på mig nåt finare än det jag hade på jobbet.
Men det beror ju såklart på vilket jobb man har.
Det sitter i sedan bondetiden tror jag. Går man i ladugårdskläder och gummistövlar hela dagarna vill man ju klä sig så långt i från det när man kan.
Likaså har jag fortfarande svårt att duscha på morgonen. Det gör man ju på kvällen!

Jag kommer att bjuda min familj på lunch och tårta nästa helg i stället. 


Nu är det snart Ernst på TV. Ska bli kul att se vad han julpysslar med den här gången.
Vissa saker är bra men andra är väl "sådär". 

Ha en trevlig torsdagskväll alla ni därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar