Mina favoriter bland hudvårdsprodukter

Ja nu blir det reklam!
För nu vill jag tipsa om bra hudvårdsprodukter!

Jag har hittat en sort som är jättebra! Började med en deo, och blev inte besviken. Är nog den bästa jag använt hittills. Luktar gott och kladdar inte ett dugg.

Bodylotionen är lika kladdfri. Går direkt in i huden och doftar alldeles lagom friskt.
Har bara testat den blå. ( tog den för den matchade så bra i badrummet, haha )
Ansiktsrengöringen är hur dryg som helst. Jag brukar dutta lite på en bomullspad och det räcker gott och väl.
Fuktcremen till ansiktet är en vanlig basic sort med mycket fukt. Doftar friskt den också.







 Åhléns har stort sortiment av Biotherm. Både i butikerna och på nätet.

Min favoritbutik är faktiskt Åhléns. Där finns ju ALLT!
När jag hamnar i en större Åhlénsbutik kan jag gå runt där i timmar!
Allt man behöver i en och samma butik. Mycket fina kläder i de flesta märken har dom också.

Synd att de ska lägga ner butiken i vår närmsta stad. Den är ju väldigt liten, men har ganska bra sortiment ändå.
Tyvärr är det väl så det kommer att bli framöver
Butiker som måste lägga ner pga folk handlar på nätet.
Tråkigt för stadskärnorna tycker jag. Men å andra sidan är det ju smidigt för oss som har långt till stan.
Nu har man ju stort utbud av allt" hemma i soffan".
Ändå försöker jag handla det mesta i butik. Kläder vill jag prova och känna och nypa på kvalitén.
Gå ut och in i små butiker och titta och kanske handla om något faller en i smaken.
Sen måste man ju bara vila benen en stund på något café och ta en gofika. Det är ju det bästa!

Nu är det kväller här och jag har gjort helg!
Har min lediga fredag i morgon!
Ett steg av min "downshiftning". Tre timmar färre per vecka ihopslaget till två = en ledig fredag varannan vecka.
Kanoners!!





Kommentarer