Kontorstid med ett glädjetjut!




Här har jag tillbringat kvällen.
På mitt mysiga lilla hemmakontor.
Inte tänker jag städa och pimpa skrivbordet innan fotografering heller. Det är såhär det ser ut. Rätt och slätt!
Ett par timmars jobb varje vecka gör jag här. Tyvärr blir det på kvällar och helger som jag måste stjäla tid i från.
När jag hade mina lediga fredagar hade jag som rutin att alltid börja dagen på kontoret och det var så skönt att kunna jobba med detta på dagtid när man inte var så trött.



Skrivbordet och stolen är köpta på Blocket.
Mattan är ett loppisfynd.
Bokhyllan från Ikea och här är bara de finaste och bästa böckerna sparade.
Lampan är kvar från förra ägaren.


Det här rummet är det enda vi inte har renoverat någonting alls.
Lackat trägolv, målade roströda väggar som ger en ombonad känsla och pappspänt tak.
Om jag ids kanske det blir nya gardiner. Ser lite kallt och somrigt ut med spets.
Vilken färg passar till rostrött?
Vad tycker ni?

Ett glädjetjut blev det också i kväll!
Skrivaren har gett upp med både att scanna och skriva ut trådlöst sedan en tid tillbaka.
Fruktansvärt irriterande och tidskrävande!
I kväll lyckades jag klura ut felet på den lymmeln!
Jag uppdaterade drivrutinerna och vips var allt igång igen!
Sånt kan vara LYCKA!


Kommentarer

  1. Hejsan
    jag har svarta spetsgardiner över vintern på mitt kontor.
    Dags att byta hos mej me!!
    Anita Forsgren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svarta spetsgardiner låter ju läckert! Det skulle nog passa på mitt kontor också ;)

      Radera

Skicka en kommentar