Äntligen semester!

Nu är det på riktigt!
Fyra veckors total ledighet!
Vilken enorm ynnest! I mina ögon inte alls en självklarhet att kunna ta ledigt så länge.



Det blev en låång sista arbetsdag på kontoret i går. Mycket att göra innan semesterstängningen.
Nästan direkt efter var vi på Operafestival i Nordingrå kyrka.
Har aldrig varit på opera förut så det var en helt ny upplevelse.
Blev inte besviken kan jag säja.
Så duktiga sångare och musiker!




Vi har ingenting inplanerat i sommar. K jobbar den här veckan innan han också går på semester.
Vi ska dagarna som dom kommer och hitta på saker utifrån väder och inspiration.

Jag har tagit fram kameran som legat oladdad i flera månader.
Det har bara blivit fotat med mobilen, då jag tycker det är skapligt bra kamera på den.
Men nu när jag börjar ta bilder med kameran igen märks såklart skillnaden!

Ha en bra dag alla!
Kul att jag fått en massa nya följare också!

Kommentarer