Bästa loppisfyndet!


Ett av mina bästa loppisfynd är fyra, gamla stolar.

Det fanns fyra stycken där på loppisen och jag köpte först med mig en stol.
Jag har lite vurm för just stolar, men hade ingen egentlig plan för vart jag skulle ställa den någonstans.
Uppe i hallen kanske?

K frågade om det inte fanns fler likadana.
Han såg dierkt att de skulle passa perfekt som köksstolar!
Så rätt han hade!

Åkte tillbaka dagen därpå och höll tummarna för att de andra skulle finnas kvar.
Tur som en tokig hade jag!

Jättevackra stolar till ett löjligt lågt pris.


Det går knappast att köpa så välgjorda, vackra stolar tillverkade idag?
Hur gamla kan dessa vara?
Med tanke på det slitna sitstyget som satt på så har nog många suttit på dom före oss.
Och det syns inte ens att stolarna är använda.
Egentligen.



Ni ser ju!
Snirklar och svarvat!
Vackerstolar!

Glad att ha dom i min ägo!

Kommentarer