Önskelista

Jag gillar att skriva listor.
Har alltid någon lista i farten. Oftast är det en "att göra lista" på gång. Och den blir aldrig färdig.
När man kan stryka några gjorda saker kommer det till nya. Men det gör absolut ingenting.
Det är kul att ha saker på gång. Vissa är roliga och vissa tråkigare.

Handlingslista har jag också. Mer eller mindre lång. Men det gäller inte vad som ska handlas på affären i matväg. Någon sån lista har jag däremot inte.
På min lista finns saker. Verktyg, färg, inredningsdetaljer, tyg, kläder, smink, mm.

Några önskelistor finns också.... En personlig med saker bara till mig och en till huset.

Till huset önskar jag mig denna lampa. Finns att köpa på byggfabriken.se och skulle sitta perfekt i vardagsrummet.

 
 
 
I badrummet vill jag ha ett svart/vit rutigt klinkergolv och detta handfat.
 
 
Denna fina gårdslykta vill nog komma och bo på ytterväggen i Träsk!
 
 
 

Kommentarer