Semester!

På lördag var jag på hotellet i Ullånger på "Lyxkväll för tjejer".
Det var trerätters middag, visning av hudvård, make-up,modevisning mm. Avslutades med trubadurunderhållning. Riktigt trevlig och kul kväll.
I går var vädret tillbaka på det mulna kulna igen... Jag var inomhus hela dan. Målade bla alla små brädorna ett varv till.

I dag har jag en semesterdag! Som jag sett fram emot SÅ. Har målat upp i fantasin vad jag ska göra idag. Åka skidor i solen i Nätra fjällskog, sitta på isen i solen och pimpla, gå långprommis med Ella i solen...Kanske inte alla på en dag, men åtminstone en av dom.
Är det någon sol då? Nääää. Mulet och slaskigt på vägen. Inte ens något inbjudande för en promenad.

Nu måste jag tänka om. Någon risk för aktivitetsbrist är det inte. Jag har massor av projekt på gång så det gäller bara att välja vad som är roligast just idag!

Kommentarer