Äntligen fredag

Å vad jag har sett fram emot den här helgen. Inte för att det är något speciellt, utan just därför.
Det är ingenting inplanerat. Det var länge sen det var "bara vara" dagar.
Samtidigt är det tusen saker jag vill göra, men aldrig hinner. Roliga saker.
Måla, baka, träna, gräva, sy, snickra...ja listan är lång.
Egentligen tar jobbet alldeles för mycket tid! ( säjer jag som har jobbat betydligt mer än nu och borde vara glad att ha så pass mycket fritid ) Men ändå!

Efter en dryg regnvecka skiner nu äntligen solen. Jag satte mig ute med en kaffekopp när jag kom hem. Bara andades och söp in solens strålar. Två dagar utan måsten. Snart är hösten här på riktigt så det gäller att passa på. Tre månader till jul. Huuua...
Man skulle vara en björn och kunna gå i ide. Sova bort hela vintern och titta fram någon gång i april.

Nu blir det en liten promenad med vovven innan middan.

Ha en trevlig fredagkväll!










Kommentarer