Gott Nytt År!

Då var 2015 till ända. Det känns som det här året gick väldigt fort.
Det är alltid nytt och spännande med ett nytt år, men egentligen är det ju bara en dag i almanackan precis som alla andra dagar. För mig känns det mer som "nyår" när solen vänder och vi får längre dagar igen.

Här firar vi en lugn nyårsafton bara K och jag. Jag håller på med en trerätters middag och så blir det champange såklart!
Och så har vi har gått en lång, frisk promenad i halvstormen.

Jag tänker inte göra någon summering av året som gått här på bloggen, men extra kul är det att mina bloggbesökare har ökat ganska mycket det här året. Helt klart roligare att blogga om man har många läsare. Jag var nära att lägga ner bloggen i början av året. Kändes som jag inte hade något att skriva om.

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer