Då var det fredag igen då....

Min ambition att göra ett blogginlägg om dagen har skitit sig hejdlöst!
Hur svårt är inte det?
Den här veckan har varit fullproppad med  jobb och annat nödvändigt ont. Ingenting att blogga om direkt. Trist för er som följer, men om jag skulle ha bloggat varje dag har det ändå inte blivit någon rolig läsning.
Kom hem relativt sent i eftermiddag och då drog jag på mig löparkläderna direkt och stack i väg på en löprunda med Spotify i lurarna.Har nu riktiga lurar istället för pluppar i öronen och jag tycker det är skillnad som natt och dag. Mycket bättre ljud och så slipper man det susande ljudet av vinden när det blåser. Joggade fem kilometer och var typ nära döden när jag kom hem. Fy, så jobbigt och vilken dålig kondition jag har! Det har blivit lite träning i sommar och det känns verkligen!

Efter en lång varm dusch och en K som helgstädat firade vi in helgen med en Aperol spitz.

Vi skulle egentligen ha dragit ut på sjön i kväll med övernattning i båten, men det blev inte av.
I morgon var det planerat att vi skulle till Umeå och hämta Fannys bil, men det blev också inställt.
Så nu är helgen helt oplanerad! Ingenting på agendan. SÅ skönt!
Jag tänker göra en massa saker jag länge tänkt göra men inte kommit till skott med.Men bara dom roliga! Hoppas bara att vädret vill fortsätta vara lika fint som det har varit i veckan!

På onsdagskvällen, den sista augusti, satt jag ute sent på kvällen med en kopp te och njöt av den ljumma kvällen. Den sista för i år?




Kommentarer