Presenter till mig själv

Min förkylning vill inte ge med sig. I går svek rösten totalt och hela kroppen kändes "stanna hemma och vila i sängen. Så fick det bli också.
Avverkade ett par repriser på TV. Sånt jag aldrig tittar på i vanliga fall.
Drack massor av koppar honungsvatten och myste under ullpläden.
I dag var rösten tillbaka och jag på jobbet.

Lite "tycka synd om mig själv och måste uppmuntras känsla"infann sig redan förra helgen.
Eftersom jag gillar att klicka runt på skor,väskor och klädersidor så hade jag vips som det var klickat hem en väska och en klänning!
Som present till mig själv, tänkte jag. Det händer inte ofta ,men i bland så händer det!

Hämtade paketet nu i kväll och jag blev enormt nöjd! Det till och med översteg förväntningarna.
Annars brukar jag vara försiktig med att handla på nätet. Jag vill helst gå i affärer och titta och känna på det jag ska köpa. Så svårt att se hur det verkligen ser ut på en liten ruta i datorn.

Väskan kommer från mitt favoritmärke Tommy Hilfiger och klänningen är en grå, långärmad i finstickad merinoull. Från Noa Noa.
Känner direkt att jag kommer att använda dessa mycket!

En dag till nu. Sen är det helg! Hade eventuella önskemål att kunna ta ut lite komptimmar i morgoneftermiddag. Det är ju liksom dag före helgdag.
Men som det ser ut går det nog inte. Vi har alldeles för många barn kvar.Jag vill inte att någon annan ska behöva ta min stängning en sån dag.
Fanny kommer hem över helgen och ska ha hämtning vid tåget. Men K löste det och kan sluta lite tidigare i stället.

Ha en fin torsdagskväll!


Bilden gör inte riktig rättvisa. Så svårt att få till bra bilder inomhus nu. 

Kommentarer