Bästa helgen på länge




På bilden ser det ut som det är jättemycket snö - i själva verket är det bara någon decimeter...

Vilken fantastisk helg vi har haft!
Dels för det fina vädret och dels för att vi inte haft någonting inplanerat.
Jag gillar att ta dagarna som dom kommer och göra det som faller en in för stunden.

I går åkte jag till Vibyggerå och åkte skidor i elljusspåret där. Eftersom det var isig kall vind var det perfetkt att åka där det var lite skog runt om spåret.
Jag fick en mil i benen innan jag styrde kosan hem igen.

Hade inte tänkt ställa mig alls på skidorna i dag eftersom det känns både i armar och ben sen gårdagen, men det är svårt att låta bli när det bara är att gå tvärs över vägen och kliva på en trekilometers slinga.
Tyvärr är det gränsfall att det går att åka eftersom gräset slår igenom här och var, men det gäller att passa på. Vips är väl snön borta igen!

I dag tog jag årets första kopp kaffe ute vid solväggen! Sååå härligt!
Tänk att man överlevde vintern i år också. Nu kan man krypa fram ur idet igen.



Lilla P är här på besök i dag. Lite snölek och åka baklastare med morfar såklart!

Mormor och morfar har ingen pulka, men det går bra att lösa ändå. Man tager vad man haver....



Så var helgen slut för den här gången - men det kommer snart en ny!!

Kommentarer