Guldkorn i vardagen

Egentligen behövs det inte mycket för att förgylla en vanlig vardag.
Att hitta på någonting spontant och oväntat kan vara minst lika kul som att göra någonting som varit inplanerat i god tid och kostar en massa pengar.

K har fortfarande semester och jag jobbade till lunch i dag.
När jag kom hem åkte vi i väg på lite äventyr. Dit näsan pekade. Typ!



Tittade på gamla, fina hus! (såklart)


Färdas på vägar man aldrig har åkt förut

Javisst blev det en fika också!





Mäktiga krafter och dånande brus!


Ovanligt att jag är med på en bild....

Denna smala, HÖGA hängbro körde vi över. TVÅ gånger! Gulp!


Utsikten från bron var det inget fel på.

Inväntar en god middag vid älven


                                          Det snyggaste "brickställ" jag någonsin har sett


Några" bra att ha" småpryttlar fick följa med hem


Nu blir det en tekopp i soffan innan läggdags. I morgon är det sista arbetsdagen för mig den här veckan.
En riktigtmjukstartarvecka efter semestern.







Kommentarer