Nyårsafton och mina "nyårslöften"


Sista dagen på året.
Nu sätter vi punkt för 2017.

Det känns alltid så spännande att börja ett nytt år. Som att öppna en bok med oskrivna blad.
Vissa saker kan man inte påverka, men det allra mesta som kommer att skrivas i den årsboken kan man själv bestämma.

I slutet av förra året minns jag att jag funderade på om jag skulle fortsätta med bloggen ett år till.
Jag tycker att det är roligt att blogga, men det kräver naturligtvis en hel del tid.
Och komma på saker att skriva om hela tiden!
Jag bestämde då att fortsätta. Trots allt är den bra att ha som dagbok.
Det här gångna året har mina besökare ökat med över 300%
Helt galet ju!
Klart man blir peppad att fortsätta!

Jag skulle bli jätteglad om ni vill lämna tips om vad ni vill läsa mer, eller mindre om.
Både ris och ros välkomnas!

Nyårslöften då? Har ni några?
Jag har inte precis löften, men det är några saker jag tänker mig inför kommande år:


  1. Jag ska vara ute i naturen mer. Oplanerade små utflykter med kaffetermos och kamera.
  2. Jag ska ta alla tillfällen jag får att lära mig nya saker
  3. Jag ska prioritera roliga saker före måste saker
  4. Jag ska besöka många nya platser. Behöver nödvändigtvis inte ligga långt bort
  5. Jag åka mycket skidor. Inte för tränings skull, utan bara för att det är så kul.
  6. Jag ska ägna mycket tid i min trädgård och odla egna grönsaker
  7. Jag ska skaffa höns!

GOTT NYTT ÅR önskar jag alla




Kommentarer