Önskelista


Här går det i slowmotion idag.
I går var det sängläge.
Jämarns ont i magen och lite feber på det. Helt matt och slut!
Smittar gör det nog också för nyss kom K hem med samma symptom.

Sover, läser, glor på TV, surfar och har noll fantasi på ett blogginnehåll.

Mitt vita hus (en blogg jag följer) brukar ha månadens önskelista.
Jag tänkte jag skulle få till en sådan lista jag också.

Ni behöver inte alls bomba mig med att vara prylgalen och bara tänka materialistiskt nu.
Det är klart jag sätter Fred på Jorden och God Hälsa först ;)
Det är en kul grej bara.
Önska får man alltid göra!

Februaris önskelista


En växtbelysning till mina plantor jag ska driva upp i vår. Här finns många olika att välja på till bra pris.



Enkla trälådor är användbara till mycket. Jag tänker mig att förvara kopieringspapper, mappar mm i dem.Finns här

Något jag behöver prioritera nu är att skaffa nya träningsbyxor. För skidåkning.
Fryser jämt om benen och vill inte ha för tjocka lager under.
Dessa verkar bra och till ett vettigt pris. Finns här



Ett par skidhandskar behöver jag också. Eftersom jag är extrem känslig för kyla på händerna.
Förfrös nästan fingrarna flera gånger under ungdomsåren när jag åkte skidor.
Jag kan absolut inte ha handskar med konstläder på. Det kyler något alldeles hemskt!
Dessa handskar har jag aldrig provat, men är värda ett försök.
Skulle vilja ha en variant med bara tumme också.
Klickar hem dom härifrån



Med all inomusvistelse i torr luft och kalla vindar utomhus önskar jag mig någon av Biotherms ansiktsprodukter.
 Här finns många sorter att välja bland.


Innehållet innehåller Adlinks

Kommentarer