Än är det långt till vår...Eller??



Fredag och som vanligt en tur in på den lilla blomsteraffären och köpa helgblomma.
Kunde inte motstå dessa tulpaner!
Visst får man vårfeeling?

Men speciellt mycket vårfeeling är det inte annars.
Visst skiner solen och så, men nätterna är kalla.
Riktigt kalla.
Minus 24 grader i morse!
Även fastän solen skiner så tinar snön inte ett endaste dugg.
Det droppar inte ens från taken.

När jag kom hem från jobbet skottade jag altanen. Igen!
Förhoppningsvis för sista gången i vinter?

Skidspåret ligger perfekt preparerat och lockande men jag orkar inte ta någon skidtur.
Känner mig inte helt återställd efter min sjukvecka.
Lika bra att inte fysa allt för mycket.


Helgen kommer att bli fullspäckad med både det ena och det andra.
Men nu ska vi bara pusta ut lite efter en fullgjord arbetsvecka.

TREVLIG HELG!!

Kommentarer