Knarkar Solsidan -



Vi fick en blixtvisit av Fanny i går kväll. Men nu har hon dragit vidare till sin storasyster och syskonbarn.

Jag börjar sakta återvända till verkligheten.
Det känns verkligen mycket bättre när febern dragit sin kos.
Men matt, slut och förkyld är jag ju fortfarande.

Den här veckan har jag upptäckt Solsidan! Vilken rolig och bra serie! Är helt lyrisk!
Har streamat och tittat på de två första säsongerna. Plöjer avnitt på avsnitt.
Vi såg ju aldrig den serien när det begav sig. Vet inte riktigt varför. Det var väl något bonderi, eller nåt annat som stod i vägen .Förstås.

Den här veckan har inte rusat på i samma hastighet som det brukar.
Det har gått riktigt långsamt faktiskt.
Så BRA tycker jag!
Det behöver inte rusa på hela tiden!
Skönt att vara hemma i sin ensamhet och ha småtråkigt. VILA och bara göra det man orkar.
Det får man när man är sjuk. Och det SKA man när man är sjuk.

Inte en enda dag har det varit sol och fint väder heller, så jag behöver inte lida av att inte kunnat gå ut. Det känns ju ännu bättre faktiskt!

Nu ska jag brygga mig veckans första kaffekopp!
Tänker dricka den tillsammans med Anna, Alex, Mickan och Fredde!

Trevlig fredag!






Kommentarer