I bland går det på tok



Jodå!
Än funkar det bra med luktärtorna i toarullarna.
De har växt en decimeter och i kväll toppade jag plantorna.
De blir kraftigare och finare då.

Jag tycker det kan vara lite kinkigt med att få luktärtor att gro.
I bland kan man få så om alltihopa.
MEN....
Sen kan man klanta till det alldeles i onödan också.
Jag glömde vattna dom en dag innan de hade grott så ungefär hälften har inte ens kommit upp!
Surt!
Jag behöver ganska många för att det ska täcka ett stort klättertorn av armeringsjärn.

Panikköpte en påse i stan i helgen-
Enfärgade ljuslila.
De andra är mixade färger av en doftande gammaldags sort.
Har lagt dom i blöt nu i kväll för att de ska gro lite snabbare.
Sår i morgonkväll.
Men i krukor den här gången.

Nu ska jag inte glömma att vattna!

Kommentarer