Tips på badkläder!

Inlägget innehåller annonslänkar till Åhléns


När värmen slog till blev jag plötsligt varse att det måste inhandlas diverse badkläder.
Förra sommaren behövdes det liksom inte användas något sådant.
Dagarna på stranden går nog att räkna på en hands fingrar.

Jag handlar nästan aldrig kläder till mig själv på nätet.
Däremot kan jag kolla runt på vad som finns och sen handla i butik.
Jag tycker det är jättesvårt att se på en pytteliten bild hur kläderna EGENTLIGEN ser ut.
Jag vill prova och känna på tyget och se kvalitén.
Mycket roligare att handla "live"också.

Snart kommer jag att åka på en liten shoppingtur.
Det var länge sedan sist!
Sommargarderoben behöver uppdateras!

Dessa fina hittade jag på Åhléns.
Klassiska färger och mönster.
Precis som jag vill ha.
En kaftan vore inte dumt att slänga på sig på stranden efter doppet.
Blev alldeles kär i den nere till höger.
Lite lyxigare variant som nog passar till fest också!

Behöver ni också nya badkläder? Då kan jag tipsa om att Åhléns lämnar 20% rabatt till medlemmar just nu.
Bra att man kan mixa och matcha som man vill också.
Bikiniunderdel | Bikiniöverdel bandeau | Bikiniunderdel hipster | Bikiniöverdel | Bikiniöverdel Marina-3 | Bikiniöverdel Marina-3 | Bikiniunderdel Adriana-5 | Bikiniöverdel, Mania Galathea | Bikiniöverdel bandeau | Bikiniöverdel, Mania Daphne | Bikiniunderdel, Flower Flow Chara | Bikiniunderdel | Kaftan Lana | Bonifacio kaftan | Dress Olympia Print | Dress Olympia Print |

Kommentarer