Röjer i wicen och har en bloppis


Grovsopor till veckan!
Att man alltid ska vara ute i sista minuten med det.
Jag ringer sista dagen man får anmäla.
Varenda gång!

Vi har sällan så mycket att skicka, men lite trasiga saker har man samlat på sig sedan förra våren.

Jag har städat i wicen idag. Plockat undan vinterkläderna för att ge plats åt de våriga och sommarlätta kläderna.
Förra sommaren använde man knappt vissa sommarkläder. Det var ju inte så många stranddagar om man säjer så.
Hoppas det blir annorlunda den här sommaren!

Jag har inga kläder som jag vill göra mig av med.
Men däremot två par skor!
Som bara står där till ingen nytta alls.

Tänkte köra en bloppis på dom.




Dessa Ralph Laureen loafers i skinn har jag använt endast ett par gånger.
Strl 37 och liten i storleken (de klämmer lite på tårna på mig)
Kan fås i orginalkartong. Pris 300 kr (nypris drygt 1000 kr)



Dom här skönheterna har jag aldrig använt.
Har inte haft ett enda tillfälle att använda dom på.
Tyvärr.
Märket är Buffalo och dom vill jag också ha 300 kr för. (nypris 600 kr)

Är ni sugen på något av paren kan ni maila mig. lizwes@hotmail.com

Nu ska jag fortsätta röja i skrubben.
Där är det stökigt värre! Men skönt när det är gjort.




Kommentarer