Temperaturskillnader!!


Jag har varit i Nordingrå hela dagen.
Dels jobbat och dels varit hos mamma och röjt grovsopor.
Iskalla vindar var det där i dag!
Ångrade att täckjackan inte var med.

Gissa om jag blev snopen när jag klev ur bilen här hemma i kväll - VARMT!
Jättestor skillnad alltså!
Ändå skiljer det knappt två mil.
Vi bor mer inåt i landet och klarar oss från de iskalla havsvindarna som blåser nu.
Gött!

Gott att sätta sig på altanen och gona i solvärmen.



Jag har burit ut de första växterna till växthuset.
Tre Agaphantus som INTE blommade i fjol, men som jag verkligen hoppas att dom kommer att göra i år!
I morgon ska tomatplantorna få flytta ut också.
Men först ska möblerna ut och en bänk byggas.
Härligt att det är röd dag så man kan få dona på en hel dag hemma.

Ha en trevlig Lillördagskväll!

Kommentarer