Blått och vitt = sommarkänsla



Visst är det somrigt?
Blått och vitt.
Fräscht, lätt och snyggt.

Just på sommaren plockar jag fram mina loppade vaser och fyller med blåvita blomster.
Det är ju bara att gå ut och hämta liksom.
Alldeles runt knuten.

Som alltid på sommaren gillar jag plötsligt att klä mig i blått.
Ljusblått med vita smala ränder är en favorit.
Vi har inget blåvitt i inredningen, men önskar inreda det blivande gästrummet just så.
Somrigt så det föreslår!



Nu kastar jag snart ut laptopen genom fönstret!!
Den är sååå seg!
Det tar en evinnerlig tid bara att ladda upp bilderna.
Är rädd att den kommer att krascha precis när som helst.
Helst skulle jag vilja åka och köpa en ny just NU på stört!Men måste vänta till efter helgen när jag har tid och möjlighet.
Kommer inga fler blogginlägg  så vet ni varför...

Kommentarer