Nationaldagsfirande



Nationaldagen - Svenska flaggans dag!

Har ni firat?

Jag snodde ihop en rulltårta, skar den i tjocka bitar, klickade på grädde, la på blåbär och stack ner en liten flagga.
Voilá! En nationaldagsbakelse!

Bjöd hit några nära och kära på kaffe och dessa skapelser.
Men sitta inne fick vi allt göra.
För kallt att sitta ute idag.


Nu ska jag fortsätta med min utsmyckning av växthuset.
Håller på att såga, såga, såga...
Drygt och tålamodsprövande, men jag hoppas det kommer att bli bra när det är klart!
Bilder kommer senare!
Har även påbörjat ett annat litet byggprojekt när det gäller trädgården.
Men där är jag fortfarande bara i startgroparna.
Längtar till semestern nu så jag kan hålla på att fixa och greja med sånt.
Men det var ju inte dumt heller med en helgdag såhär mitt i veckan.
Tack och bock för den!



Kommentarer