Semester på halvtid


Nu har jag semester från mitt ena jobb, så nu är det ledigt i två dagar.
Har lyckats pricka in två riktigt fina dagar också verkar det som.

Ingenting alls är inplanerat denna sommar.
Känns väldigt skönt faktiskt!
Att bara ta dagarna som dom kommer och göra precis det som faller en in.
Jag tycker ju allra mest om att vara hemma och greja på i trädgården med mina små projekt, så det kommer jag såklart att göra.

Vi har ju upptäckt vad mycket det finns att se och göra i vårt närområde.
Vackra, spännande platser som man inte ens visste att dom fanns!
Varför inte utforska dessa i sommar?
Det finns en uppsjö av caféer, gårdsbutiker och annat som det känns fint att gynna!
Så att de kommer att finnas kvar!
Varför åka långt bort liksom?

Nä, här ska inte stressas ett endaste dugg i sommar!
Bara lata, sköna dagar.

Men lite upptempo blir det förstås vecka 29.
Då är det ju ÖVEREDDSFESTEN den 21 juli!!
Sommarens stora höjdpunkt och en kväll ingen kommer att glömma!
Ni kommer väl och kollar vad vår lilla byförening kan åstadkomma!!
Biljetterna köper ni på www.biljettkiosken.se
(Psst, rappa på att boka innan matbiljetterna tar slut....)

Nu ska jag ut och måla!


Kommentarer