Längtar efter mörka kvällar



Jag lyckades fånga några coola bilder på solen i kväll!!

Jag ser fram emot de mörkare kvällarna nu.
Jag tycker egentligen inte om att det är ljust precis dygnet runt.
Det är bara jobbigt att det liksom aldrig blir kväll!

Men snart kommer solen att krypa ner tidigare och tidigare.
Det är så mysigt att få tända ljus och lampor igen.
Speciellt om det får fortsätta vara varmt på kvällarna också.

Här går solen ner bakom berget vid halvtio tiden och riktigt mörkt är det bara ett par timmar mitt i natten.

Detta är min sista semestervecka.
K började jobba idag efter sina fyra veckors ledighet.
Jag kommer att fortsätta veckan precis som jag gjort hittills i sommar.
Göra så lite som möjligt. Ingen tid att passa. Inga måsten.
Bada i sjön, läsa böcker, promenera, cykla mm
Semester när det är som bäst!!

Jag har fått frågor om Gården jag nämner i bland. Vad är det för gård jag menar då?
Det ska jag svara på i ett annat inlägg.
Det har ju tillkommit en massa nya följare på sista tiden som inte var med på "Gårdentiden"
Då jag började blogga.

Samtidigt kan jag passa på att köra en frågestund.
Fråga på om det är något ni funderar på. Allt mellan himmel och jord.
Jag kommer att svara i inlägg framöver.
(fråga antingen i kommentarsfältet eller med mailadressen till höger)



Kommentarer