Sensommarnytt


Nu när man är tillbaka på jobbet igen efter semestern och vardagen har börjat lunka på i sin vanliga bana så känns det som att en liten uppdatering av garderoben skulle sitta fint.
Man har ju liksom bott i sommarplaggen hela sommaren.

Jag brukar inte klicka hem speciellt mycket från nätet utan vill helst handla "live", men kolla kan man ju och ibland händer det att jag beställer.
Allt man vill ha finns ju inte i butik heller.

På Åhléns hittade jag de här höstiga plaggen som passar att ha på jobbet.

Capen är praktisk och snygg att dra på över både klänning och blus.

Klänningen tycker jag har en vacker roströd färg som passar nu framöver.

Randigt kan man aldrig få för många plagg av. Snyggt med lite bredare ränder också..

Badrocken är en tjock, noppfri fleecerock. Den tänker jag mig att ha när jag struttar runt efter duschen härhemma. Det är dags att uppdatera min gamla nu.

Väskan BEHÖVER jag inte alls egentligen, men så snygg i finaste skinn och jag hör att den säger att den vill komma och bo hos mig!

Badrock Softie, Medium, Vit | Cape | Klänning | Skjorta Randig, Djuna | Louise Tote Bag |

Om ni är medlemmar på Åhléns eller blir så får ni 20% rabatt på capen, klänningen och blusen med koden mode20
Rabatten får ni på allt från Carin Wester, Soaked in Luxury och Wera

Det fina med Åhléns är att man kan betala med svish!

Kommentarer

  1. Fina kläder, men jag har svårt för den randiga skjortan. Den påminner för mycket om kläderna som fångarna i koncentrationslägren tvingades ha på sig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar