Wow liksom! En väg!!

Tänk att man kan bli så glá åt en väg!


När man inte har gått en viss träningsrunda på ett bra tag, mest för att vägen är lite risig och bitvis smal mellan slybuskarna och en aningens blöt här och var.
Men så  bestämmer man sig för att gå den i allafall bara för att det var så längesedan.
Gissa om man då blir snopen och GLAD när man kommer dit och det ser ut på det här viset!!
 Det är ju bara typ mitträcket och vita strecken som fattas. Typ!






Jag har på känn att det här kommer att bli favoritpromenaden framöver.
Jag går ut till E4  och så vägen längs Jäpplingsjön på baksidan.
En tur på cirkus 7,5 km.

I går blev det en extra pulshöjare eftersom det brakade fram två stora älgar strax framför!!
De korsade vägen och försvann in i skogen!
Hua vad skrämd man blir när de kommer så där plötsligt!
Men jag antar att de är mycket räddare än jag.
Hoppas jag...
Någon mobil hann jag då inte ladda fram ur fickan och ta någon bild.
Men jag ska försöka vara mer beredd om det kommer älgar fler gånger!






Kommentarer