Utforskar omgivningarna en solig novemberlördag

Jaadå!
Jag hade jätteroligt i gårkväll med kollegorna!
Vi var indelade i fyra lag som gick hem till varandra på drinkstafett.
Fyra goda drinkar med tilltugg och en rolig lek på varje ställe.
En riktigt trevlig kväll med massor av skratt!

Här njuter vi av novembersolen och plusgraderna idag.
Vi tog med oss Fanny och Mikael på en utflykt.
Ett nytt berg måste bestigas!





På Rammeldalsberget med vindsnurrorna som vi ser från oss finns ett annat berg alldeles bredvid.
Butjärnsberget.
Vi gick vägen som går till vindsnurrorna och sedan på måfå genom skogen till utsiktspunkten vid branten.
Wow! Hisnande vackert låg ett panorama med blånande berg och vatten nedanför oss.
Låångt därborta kunde man se Högakustenbrons blinkande lampor på pylonerna, Sandöbron mitt i älven och så nära, men ändå så långt borta några av våra grannbyar,



Helt underbart med kaffe och smörgåsar däruppe på brantens topp.
Årets första lussekatt blev det också!

Nu har ungdomarna dragit till Gården på en liten fest och K har gått till bastun.
Här sitter jag.
Eventuellt "papprar" jag med lite kontorsjobb en stund innan jag snor ihop lite mat.

Känns som det skulle vara skönt med en helt lugn lördagskväll....




Kommentarer